Het jaar van je leven

De school in een notendop

Bijbelschool C7 is een interne bijbelschool, waar we samen de waarden en principes van Gods Koninkrijk ontdekken, ruimte geven voor de praktijk en leren om deze door te geven aan anderen. Na een jaar C7 heb je een breed beeld op God en Zijn Koninkrijk.

Grensverleggend

Als student wordt je uitgedaagd om stappen in geloof te zetten en bijbelse principes uit te leven. De opdrachten liggen meestal buiten je comfortzone. Het getuigenis van de studenten is dat ze hierin steeds vrijmoediger worden.

Theorie en praktijk

Op C7 streven we naar 50% theorie en 50% praktijk. Je krijgt boeiende lessen van sprekers en onderwijzers uit België, Nederland en daarbuiten. Daarnaast heb je veel momenten waar je het geleerde in de praktijk mag omzetten.

Levensveranderend

Je verlaat C7 anders dan je binnengekomen bent. Je groeit enorm op het gebied van karakter, kennis, inzichten en ervaring. Je wordt gecoacht en begeleidt in dat proces.

Intensieve training

Een jaartje C7 is intensief, maar kent veel variatie. We hebben een vol programma waar je als student je tijd, geld en energie in investeert. Uiteraard zijn er vrije uren, dagen, weekenden en vakanties ingepland zodat je kunt relaxen.

Bijbelschool

We richten ons voornamelijk op je geestelijke ontwikkeling door middel van onderwijs, training en persoonlijke coaching. We geven ook pastorale begeleiding, maar dit is niet het hoofddoel.

Onze waarden: de 7 C’s.

Bijbelschool C7 is gebouwd op 7 waarden: Christus gericht, Charismatisch, Creatief, Communicatief, Consequent, Confronterend en Capabel. Deze waarden worden gebruikt als richtlijn voor het lessenpakket, de toerusters en de kwalificatie.

• Christus gericht: Jezus Christus staat centraal in alles wat je doet.
  • Charismatisch: je leert samenwerken met de Heilige Geest.
  • Creatief: je traint je creatieve spieren.
  • Communicatief: je verbreedt je sociale vaardigheden.
  • Consequent: je oefent zelfdiscipline.
  • Confronterend: de lessen die je volgt en ervaringen die je opdoet, geven veel stof tot nadenken.
  • Capabel: je gaat actief op zoek naar je unieke talenten, capaciteiten en je plek in Gods Koninkrijk.

IS BIJBELSCHOOL C7 IETS VOOR MIJ?

Ben je verlangend om God te zien werken in je leven? Wil je graag groeien in inzicht, kennis en ervaring? Wil je graag God leren kennen en een goed beeld krijgen van Zijn Koninkrijk? Ben je bereid om tien maanden apart te zetten om te groeien op verschillende terreinen? Dan is onze school zeker iets voor jou!