Financieel overzicht

Voor een overzicht van de financiën, neem je even contact met ons op.  Je kan alvast enkele richtlijnen hieronder lezen.

Inschrijven

Om je inschrijving te bevestigen, moet je een eenmalige inschrijvingskost betalen. Deze kan niet teruggevorderd worden. Zodra we het bedrag ontvangen hebben, ben je officieel ingeschreven.

Inbegrepen

Voor het schoolgeld krijg je: tien maanden kost en inwoning, deelname en transport bij alle activiteiten, vierhonderd uur aan les door toerusters, tweehonderd uur studietijd en alle benodigde lesmaterialen.

Kortingsactie

Wanneer je inschrijft voor 1 juni, kom je in aanmerking voor onze kortingsactie. De eerste student die zich inschrijft krijgt €500 korting, de tweede krijgt €400 korting, de derde krijgt €300 korting, de vierde krijgt €200 korting en de vijfde student krijgt €100 korting. Deze korting wordt verrekend in je maandelijkse betaalplan.

Je eigen geloofsavontuur

We verwachten dat je als student zelf zorgt voor je financiën. Voor sommigen is de financiële kant geen enkel probleem, maar voor anderen is het echt een geloofsavontuur. Wij komen je hierin tegemoet door de kosten te spreiden over het hele jaar. Het getuigenis van de meeste studenten, is dat ze zonder schulden of problemen hun schooljaar hebben afgerond.

Sponsoring

Wees creatief in het vinden of zoeken van sponsors. Je kan nieuwsbrieven schrijven, eetfestijnen organiseren, een lofprijsavond of benefietconcert organiseren,… Spreek ook met je voorgangers of kerkleiders of je eigen kerk je kan helpen in je bijbelschooltraject.

Kindergeld

Studenten uit België behouden in 90% van de gevallen hun kindergeld tijdens hun studie aan Bijbelschool C7. We zijn geen officieel erkende school. Dit maakt dat de meeste mensen tijdens het schooljaar niet in aanmerking komen voor een studiebeurs of een leefloon.