Veelgestelde vragen

Indien je nog andere vragen hebt, kan je contact opnemen via het contactformulier.
WELKE TIJDSBESTEDING WORDT VAN MIJ VERWACHT?

Omdat we het programma zo laagdrempelig mogelijk willen houden, zijn er naast de lesdagen geen verplichte opdrachten of examens. Er worden wel opdrachten gegeven die vrijblijvend zijn.

KAN IK MIJN INSCHRIJVING ANNULEREN?

Je kan tot 30 dagen voor aanvang van de school annuleren. Daarna is het niet meer mogelijk om het betaalde bedrag terug te vorderen. Je kan je inschrijving annuleren door een mail te sturen naar office@bijbelschool.be.

WANNEER KRIJG JE EEN CERTIFICAAT VAN VOLTOOIING?

Het certificaat wordt uitgereikt indien je 80% van de lessen bijgewoond hebt. Je mag dus maximaal twee keer afwezig zijn om het certificaat in ontvangst te nemen.

WAT BRENG IK MEE NAAR EEN LESDAG?

Vanuit Bijbelschool C7 voorzien wij in dranken zoals koffie, thee en andere. Je dient dus je eigen lunchpakket mee te nemen. Daarnaast is het handig om een Bijbel, een laptop of notitieblok mee te nemen.