Het huis

Samen leven

In het gebouw woon je met maximaal acht studenten en Jasper & Talina, het inwonend echtpaar. De directeurs, Wim & Corrie Kok, wonen vier huizen verder en zijn dagelijks aanwezig in de school. Het leuke hiervan is, dat er in de wandelgangen interessante gesprekken ontstaan waardoor je als student veel bijleert. Je kan je laten inspireren door de ervaring van je medestudenten en de staff.

Op kamer

Er is een mannen- en een vrouwengedeelte waar je een kamer deelt met maximum twee andere studenten of een eigen kamer hebt. Er is ook ruimte in het gebouw voor een echtpaar. Elke student beschikt over een bed, een kleerkast, een bureau en boekenkast. Er is een gemeenschappelijke woonkamer/leslokaal, badruimte, keuken en tuin.

Vrije tijd

Het is niet zo dat je de hele tijd in huis hoeft te blijven. Je hebt doorheen de week meerdere vrije momenten die je zelf kan invullen. Je kan sporten, afspreken met vrienden, wandelen, de stad bezoeken of shoppen.

Je verblijft doorgaans minimaal twee tot maximaal vier weken op C7. Dan lassen we een  vakantieperiode in. Dat varieert van vier dagen tot twee weken.